Gigantów na arenie hostingu w Polsce nie brakuje. Przedstawiam kolejną firmę, która warta jest poświęcenia chwili i zapoznania się z dość obszerną ofertą. Tym razem przyjrzymy się firmie webhost.pl, która oferuje wszystko, czego potrzebuje przeciętny i zaawansowany klient zajmujący się hostingiem i działaniami internetowymi.
Marka webhost.pl powstała w 2004 roku, jest rozwijana po dzień dzisiejszy i w swoich wypowiedziach jasno oznajmia, że chce być liderem rynku hostingowego w Polsce. Działania dość ambitne, temu nie można zaprzeczyć. Potwierdza to bogata oferta, której możemy skrzętnie się przyjrzeć za pomocą strony webhost.pl.
Firma kładzie szczególny nacisk na hosting, jednak zarejestrowanie lub odnowienie domeny przy pomocy tej jednostki również nie będzie stanowić żadnego problemu. Warto tu zwrócić uwagę na atrakcyjne ceny rejestracji i przedłużenia (jedna z najtańszych ofert w branży).
Małym minusem w ofercie jest brak dedykowanych rozwiązań dla bardziej wymagających klientów. Firma webhost.pl stawia przede wszystkim na hosting, dzieląc oferty na dwie kategorie, zwykły hosting i hosting pro, który utożsamia się z lepszymi parametrami serwerów, na których się znajduje. Zacznijmy od oferty na zwykły hosting. Podział na 4 pakiety wygląda dość solidnie, każdy klient może dopasować do siebie poszczególne parametry i wybrać w rozsądnej cenie pakiet, który spełni jego zapotrzebowanie. Ponadto przy zamówieniu pakietów hostingowych – mamy możliwość rejestracji jednej domeny całkowicie za darmo. Oferta Pro również wygląda ciekawie, opisując bardziej zaawansowane opcje dla wymagających klientów.
W opiniach użytkowników również nie znajdziemy niczego niepokojącego. Niska cena, dobra jakość usługi, prężnie działający support i stabilnie działające serwery – to jest to, czego oczekujemy od każdej firmy hostingowej. Na stronie webhost.pl podane jest to jak na tacy.
Z początku działania firmy użytkownicy skarżyli się na brak kontaktu telefonicznego, co zostało szybko naprawione przez webhost.pl. To potwierdza, że ten hostingodawca dba o klientów, słucha ich potrzeb i stara się je spełniać.