Dlaczego nazwa.pl przebije home.pl?

nazwa.pl vs home.pl

Przez lata prym na polskim rynku przewodziła marka home.pl, a nazwa.pl była tą drugą. Ale wkrótce może to się zmienić, i to nie za sprawą lepszych usług a dzięki  „normalnemu” programowi partnerskiemu, który w końcu wprowadziła nazwa.pl. Przez lata po prostu o wiele lepiej było reklamować home.pl niż nazwe.pl, gdyż ta zamiast wprowadzić klasyczny program afiliacyjny z prowizjami od sprzedaży, to bawiła się w zbieranie jakiś punktów i wymienienie je na nagrody. Niestety nikt poważny nie chciał się za bardzo bawić w współpracę na takich zasadach. Na szczęście to się zmieniło, i właściciele przeróżnych stron z branży IT i nie tylko, mogą reklamować „Nazwę” i zarabiać bez zakładania działalności gospodarczej. Nazwa.pl, program partnerski powierzyła znanej sieci międzynarodowej tradedoubler.com. Prowizje są podobnej wysokości co w nazwie i dostajemy je także za odnowienie usługi.

Dlaczego wydawcy zamienią reklamy home.pl na nazwa.pl? Bo mają taki wybór, jak również ze względów czysto ludzkich( tak mi się wydaje), bo jak można zauważyć w opiniach; „z dwojga złego wybrali by nazwe.pl” niż największego konkurenta. W grę wchodzi jeszcze argument patriotyczny, gdyż w przeciwieństwie do nazwa.pl, home.pl nie jest już polską marką a niemiecką. Również jak postanowiłem reklamować nazwe.pl, ceny podobne, prowizje podobne a jakość usług może ciut lepsza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.